Dažniausiai užduodami klausimai
Negaliu prisijungti
Patikrinkite telefono numerį, kurį vedate. Telefono numeris turi prasideti skaičiumi 6, pvz., 61234567, prieš numerį jau yra įvesta +370.
Taip pat galite jungtis naudodami savo el. pašto adresą.
Prisijungimo slaptažodis naudojant mobiliojo telefono numerį arba el. paštą yra toks pat.
Pamiršau savo slaptažodį
Spustelėkite Atstatyti slaptažodį ir įveskite el. pašto adresą, kurį naudojote pirmą kartą registruodamiesi (tą į kurį gaunate informaciją iš Med Edu).
Per 10 minučių el. paštu gausite slaptažodžio nuorodą. Atkūrus slaptažodį, geriau prisijungti naudojant el. pašto adresą.
Kodėl negaliu atkurti slaptažodžio?
Įsitikinkite, kad naudojate tą patį el. pašto adresą, kuriuo buvote užsiregistravę. Jei slaptažodžio atsatyti nepavyksta, Susisiekite https://www.mededu.lt/helpdesk/klientu-aptarnavimas-1 ,el. paštu: info@mededu.lt.
Sistema rodo, kad vartotojas neegzistuoja, bet sukurti naują nepavyksta – ką daryti?
Tokiu atveju paskyra jau egzistuoja, bet gali būti neteisingai suvesti duomenys. Susisiekite https://www.mededu.lt/helpdesk/klientu-aptarnavimas-1 ,el. paštu: info@mededu.lt
Keičiasi pažymėjimų išdavimo tvarka (nuo 2025.01.01)
Nuo 2025 m. sausio 1 d. Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba (VASPVT) prie SAM pradėjo veikti Visuotinę sveikatos priežiūros specialistų kompetencijų platformą (vietoj buvusios METAS sistemos). Joje kaupiami duomenys apie:
- visus suderintus specialistams skirtus mokymo modulius ir programas;
- kiekvieno specialisto dalyvavimą mokymuose bei suteiktas kvalifikacijos tobulinimo valandas;
- pažymėjimus ir automatinę licencijos pratęsimui reikalingų valandų skaičiuoklę.
Ką tai reiškia Jums?
Nebeliks popierinių pažymėjimų.
Visi teisės aktams reikalingi duomenys apie baigtą edukaciją ir suteiktas valandas bus įkelti tiesiogiai į Kompetencijų platformą.
Papildomi duomenys registracijoje
Norėdami perduoti duomenis į platformą, registracijos formoje privalote nurodyti savo asmens kodą. Jo nepateikus, negalėsime įkelti kvalifikacinių valandų, o po 2025-01-01 išduoti rankiniai ar PDF pažymėjimai gali būti nepriimti.
Duomenų apsauga
Visi Jūsų asmens duomenys tvarkomi laikantis ES Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR).
Perkėlimo terminas
Sėkmingai pabaigus kursą (surinkus mažiausiai 80 % galutiniame vertinime), duomenis į Kompetencijų platformą įkelsime 30 darbo dienų laikotarpyje.
Jūsų kursų sąrašas Med Edu platformoje
Kol informacija perkeliama, Med Edu paskyroje, skiltyje „Pažymėjimai“, matysite visų sėkmingai užbaigtų kursų sąrašą.
Atminkite
Med Edu atsako tik už tų dalyvių duomenų registravimą, kurie registruodamiesi nurodo teisingą asmens kodą, vardą ir pavardę.
Kiek laiko užtrunka duomenų apie profesinį tobulinimą formavimas ir perdavimas Kompetencijų platformai?
Duomenys apie profesinio tobulinimo valandas bus perduoti į Kompetencijų platformą ne vėliau kaip iki kito mėnesio 5 dienos.
Kodėl mano duomenys apie profesinį tobulinimą rodomi kaip „DRAFT“?
„DRAFT“ reiškia, kad profesinio tobulinimo duomenys dar tik formuojasi. Jie bus užskaityti ir pateikti Kompetencijų platformai po patvirtinimo.
Sistema rašo, kad trūksta vardo, pavardės ar asmens kodo – ką daryti?
Patikrinkite, ar jūsų profilyje užpildyti visi privalomi duomenys. Patikrinti ar pakoreguoti savo duomenis čia: https://www.mededu.lt/my/account
Kur galiu rasti savo tobulinimosi pažymėjimą?
Mūsų svetainė pažymėjimų tiesiogiai neišduoda. Pagal Kompetencijų platformos reikalavimus, Jūsų sugeneruotą oficialų tobulinimosi pažymėjimą galite rasti ir atsisiųsti prisijungę prie savo paskyros Kompetencijų platformoje.
Kodėl mano edukacijos duomenys nepersikelia į Kompetencijų platformą?
Paprastai duomenys apie profesinio tobulinimo valandas peržiūrimi ir pateikiami Kompetencijų platformai iki kito mėnesio 5 dienos. Jei duomenys nebuvo pateikti, patikrinkite, ar paskyroje teisingai ir be klaidų užpildyta privaloma informacija: vardas, pavardė, asmens kodas: https://www.mededu.lt/my/account
Kodėl kurso video medžiaga ar testo mygtukas neaktyvus, neleidžia peržiūrėti?
Atsidarius kursą kairėje pusėje reikia paspausti mygtuką „Prisijungti prie kurso“
Kodėl kursas rodo tik 50 %, nors perklausiau visą medžiagą?
Sistema fiksuoja tiek vaizdo įrašo peržiūrą, tiek testo išlaikymą. Įsitikinkite, kad perklausėte paskaitą be pertraukimo ir be pagreitinto režimo.
Kodėl testas užskaitytas, bet paskaita – ne?
Dažniausiai tai nutinka, jei paskaita buvo sustabdyta ar neužkrauta iki galo. Rekomenduojame perklausyti prisijungus iš kompiuterio. Ši klaida neturi įtakos duomenų perdavimui ir profesinio tobulinimo valandų įskaitymui.
Ar kursas bus užskaitytas licencijai pratęsti?
Taip, jei išklausius kursą testas buvo išspręstas bent 80 proc. teisingai, duomenys apie profesinio tobulinimo valandas fiksuojami ir iki kito mėnesio 5 dienos bus perduoti Kompetencijų platformai.
Nepavyksta užsiregistruoti į kursą / konferenciją – ką daryti?
Įsitikinkite, kad teisingai suvedėte el. paštą ir kitus duomenis. Jei klaida kartojasi, susisiekite https://www.mededu.lt/helpdesk/klientu-aptarnavimas-1 ,el. paštu: info@mededu.lt
Kodėl negavau prisijungimo nuorodos į renginį?
Patikrinkite „Spam“ arba „Šlamšto“ aplanką. Jei laiško nėra . Susisiekite https://www.mededu.lt/helpdesk/klientu-aptarnavimas-1 ,el. paštu: info@mededu.lt
Sumokėjau už renginį, bet registracijos sistemoje nematau.
Tokiu atveju prašome atsiųsti mokėjimo patvirtinimą el. paštu: info@mededu.lt, kad galėtume rankiniu būdu patvirtinti registraciją.
Nepavyksta atsiskaityti per Paysera – kaip apmokėti kitaip?
Galite pasirinkti pavedimą banko rekvizitais, kuriuos suteiksime el. paštu.
Kaip gauti išankstinę sąskaitą ar sąskaitą faktūrą?
Prašymą pateikite el. paštu: info@mededu.lt nurodydami įstaigos rekvizitus ir dalyvių sąrašą. Sąskaitą atsiųsime el. paštu.
Kaip atnaujinti savo vardą, pavardę ar asmens kodą?
Prisijunkite prie paskyros, paspauskite ant vardo ir pavardės esančių viršuje, dešinėje pusėje, tuomet spauskite “Apie mane”, atsidariusiame lange, dešinėje pusėje spauskite “Redaguoti”. Pakeitus ar papildžius paskyros informaciją išsaugokite pakeitimus. https://www.mededu.lt/my/account
Tobulinimosi pažymėjime rodo neteisingus duomenis – ką daryti?
Oficialus tobulinimosi pažymėjimas yra generuojamas Kompetencijų platformoje pagal tuos duomenis, kuriuos Jūs pateikiate savo mededu.lt profilyje. Jei pastebėjote klaidą pažymėjime, pirmiausia patikrinkite ir ištaisykite duomenis savo profilyje pas mus. Po to susisiekite el. paštu info@mededu.lt, kad galėtume inicijuoti duomenų atnaujinimą platformoje.
Kaip pakeisti darbovietę sistemoje?
Darbovietę galima keisti prisijungus prie profilio nustatymų. Jei keisti sistema neleidžia, susisiekite el. paštu info@mededu.lt